MY SPORTING LECTURE


          Setelah sekian lama memerap otak di rumah, kini semester baru telah bermula dan semestinya akan berjuma dengan kawan baru sebab setiap semesta akan berlainan subjek…betul tak?? Bagi saya seronok sebenarnya kenal dengan kawan baru, mula-mula malu-malu miow lama-lama jadi rapat ^_^..hehe... Kelas pertama yang paling saya blur adalah masa masuk kelas KPS3014 (Pengurusan Pembelajaran). Masa tu sorang-sorang je cari kelas, terkial-kial jugak la sampai sesat T-T… dah 10 minit pusing-pusing akhirnya jumpa juga, apa lagi bismillah la depan pintu kelas tu sebab sampai lewat gara-gara sesat T-T..masuk je kelas dah dengar suara lantang pensyarah perempuan yang mengajar.. nak gugur jugak la jantung ni terkejut tambah takut kene marah sebab lewat…
          
          Ingatkan saya je lewat rupanya ada lagi yang lewat sorang perempuan dan dua lelaki. Pada mulanya ingat kene tahan tapi yang kene tahan budak lelaki je, diorang kene perkenalkan diri di depan kelas. Rupanya pensyarah saya ni kuat menyakat pelajar lebih-lebih lagi pelajar lelaki, so bertabah lah ye wahai pelajar lelaki sekalian…mesti korang tertanya-tanyakan sape la penyarah yang saya asyik cakap ni… nama pensyarah ni Izazol Binti Idis tapi saya panggil Miss Izazol… Orangnya kecil molek je tapi suara lantang kalah saya…hahaha


Ni la Miss Izazol (bahagian kanan) yang saya cakap tu
(abaikan muka besar pinggan 🍽 saya tu..😂😂😂hahaha)

          Sepanjang kelas Miss saya seronok sangat sebab cara penerangan Miss sangat jelas dan suasana di dalam kelas dalam keadaan santai. Kalau pensyarah garang memang rasa tegang jela suasana kelas tu…betul takk??. Pelajar UPSI yang belum ambil subjek ni boleh amik kelas dengan Miss…promote jap hahaha….

Comments

Popular posts from this blog

ISU BULI DALAM KALANGAN PELAJAR SEKOLAH